CPC

CPC (cost per click) – це модель, в якій рекламодавець платить за фактичні кліки на його оголошення, що забезпечує вимірність і прозорість результатів, а також підвищує контроль маркетингової кампанії.

Одна з найпоширеніших метрик – CPC, активно використовується в цифровому маркетингу: контекстній рекламі, платних пошукових кампаніях. Оскільки основне призначення цієї моделі – залучення трафіку, то це ефективний спосіб платити безпосередньо за взаємодію з рекламним блоком, а не тільки його показ.

Формула розрахунку CPC

Одна з важливих переваг – простота розрахунків, а також можливість вибору найвигідніших каналів залучення, в яких за мінімальних витрат вдається отримати максимум реакції. Cost Per Click формула – це співвідношення таких показників:

  • бюджет на маркетингову кампанію;
  • кількість кліків на оголошення.

Якщо рекламодавець витратив 100 доларів і отримав 200 кліків, то CPC складе:

100/20=0,5 доларів за клік.

Це зручне рішення, яке дає змогу планувати і контролювати витрати на рекламу, адже плата стягується тільки за конкретні дії користувачів. І можна швидко протестувати різні варіанти подачі інформації, щоб обрати найбільш дієві та економічні з них. CPC – це ще й можливість точно налаштувати блок під конкретну цільову аудиторію, відстежуючи реакції та підвищуючи конверсію.

Переваги використання метрики CPC

Порівняно з CPM, в якому передбачена оплата за кожну тисячу показів, незалежно від реальних взаємодій, у цьому разі оплата йде тільки за фактичні реакції. Якщо ж оголошення виявилося неефективним і залишилося поза увагою, то і витрати на нього будуть незначні. Cost Per Click – це раціональне рішення завдяки наступним особливостям:

  • вимірність – точні дані про те, скільки кліків було отримано і який трафік вони привели;
  • прозорість – рекламодавець легко може відстежувати і контролювати свої витрати;
  • гнучкість – стратегію можна контролювати в режимі реального часу, змінюючи бюджет або безпосередньо рекламне оголошення.

А головне CPC формула проста і доступна, немає ніяких нюансів або тонкощів, достатньо лише знати два ключові параметри – і можна швидко провести розрахунки.

Для чого підходить Cost Per Click

Оплата за клік актуальна в різних маркетингових стратегіях, але найчастіше вона використовується в таких випадках:

  • запуск нових продуктів;
  • збільшення відвідуваності сайту;
  • збір лідів;
  • продаж товарів і послуг.

Це потужний інструмент в арсеналі маркетолога. І варто на практиці випробувати: що таке CPC, а головне які вигоди здатний принести такий формат, щоб задіяти його з максимальною користю.